• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

amiga 500 computer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
met monitor etc en een grote hoeveelheif floppy,s met spelletjes erop.. dit was in de jaren 80 de muziek computer met zo,n halfbaken tracker achtig iets..
het apparaat is vast heel erg vintage daarom vraag ik er 150 euro voor
 
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ook over 500 jaar is een Amiga 500 nog geen 150 euro waard. De 500 is de meestverkochte, denk dat je je prijs bij moet stellen.
 
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ook over 500 jaar is een Amiga 500 nog geen 150 euro waard. De 500 is de meestverkochte, denk dat je je prijs bij moet stellen.

Moet ke toch eens wat meer rondkijken, prijzen gaan de laatste jaren behoorlijk hoog. Ondanks dat er veel gemaakt zijn, zijn er nog veel meer op de vuilnisbelt beland. Ook bv de Atari’s worden steeds gewilder.
 
ik zie ze op div marktplekken toch vaak voor dat bedrag te koop staan wat uiteraard niet wil zeggen dat ze verkocht worden voor die prijs.. ebay is het ergst wat dat betreft daar kun je ze voor 1000 dollar aan treffen.. maar ook een minimoog voor 12000 dollar.. die moet dan vast van goud zijn
 
Amiga 600 is erg gewild en gaat zo voor +/- 120 euro. Voor een 500 kun je echt niet meer dan 50 vragen en dat vind ik al erg veel. 20 euro is realistischer voor een kale 500.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top