• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

vinyl recording audio gear (pre-amp) plus draaitafel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
IK weet niet of het hier echt thuis hoort maar het komt uit mn studio puur om vinyl te samplen / recorden.
En aangezien ik wel uit ge sampled ben kwa vinyl mag het uit mn studio.

Ik heb deze set samengesteld aangezien ik een beter geluid wilde dan gewoon samplen van mn SL met Orthofoon element.
Ben toen uitgekomen op een Philips 212 met NIEUW grado Green element in combinatie met Philips 551 pre amp.
Preamp is met onderdelen van mfb freaks geüpgrade voor betere sound en uiteraard vervangen van onderdelen die slijten door de jaren.

De grado green klinkt zo goed en helder vergeleken bij DJ elementen dat ik dat nog wel ga missen maargoed.
De pre-amp is ook echt geweldig en de ruisonderdrukking en eq zijn ook fenomenaal.

er is wel een issue met 1 viseye die wil niet meer meebewegen en de volume knop gaat mono als je eraan trekt.
Lijkt me beide makkelijk op te lossen.

300,- voor de hele set lijkt me koopie.

https://www.marktplaats.nl/plaats/m...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
 
PS alles is door professionele vintage reperateur ingebouwd en onderhouden (mfb freaks onderdelen e.d.)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top