• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Poly 800 MK1 met batterij mod

Tsi_nl

Nieuwkomer
Lid sinds
11 augustus 2019
Berichten
2
Locatie
Tilburg
Mijn Korg Poly 800 Mk1 met batterij mod mag weg!
Hij voegt te weinig toe aan mijn huidige klanken pallet en daarom krijgt hij al veel te lang niet genoeg aandacht meer.
Ik had hem oorspronkelijk nog gehouden omdat ik in de toekomst nog eens de Hawk 800 + Atomahawk mod ervoor wilde kopen en in wilde bouwen maar ik merk dat ik daar de tijd, ambitie en het geld momenteel niet voor heb.
Zo'n 3 maanden terug heb ik hem netjes afgesteld en met behulp van wat Poly 800 kenners een batterij mod ingebouwd. Hij is technisch 100% in orde!
Hij is uit te proberen en op te halen bij mij in Tilburg. Verzenden niet mogelijk.

Ik zou er graag €300 voor willen maar de snelle beslisser die er deze week nog €250 voor biedt die mag hem voor die prijs op komen halen!

 
Back
Top