• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RX15 voor de verzamelaar. Gewoon in nieuwstaat!

Scubamaster

Ouwe rot
Lid sinds
10 januari 2007
Berichten
735
Locatie
Veurne. België.
Yamaha RX15 drumcomputer 1983-84. Eerste digitale drumcomputer van Yamaha.

Kijk naar de foto's. Gewoon in nieuwstaat. Ik heb de manuals nog. Helaas geen doos.

Heel mooie kleuren en helder display. Uniek stuk. Voor de verzamelaar

Werkt perfect.

250 euro. Geen ruil.





 
Ik weet niet of het is toegestaan, maar vraagprijs is wel heel onreeel. Dit kun je vragen voor een RX5 in die staat, RX11 (dat was de eerste, dit is de RX11 light) is 150, deze pak m beet 75 in zer nette staat.
 
Bedankt voor de schatting meneer de expert, maar voor 75 verkoop ik je zelfs de manuals en documentatie niet.

Willen de moderators de reacties op deze advertentie verwijderen en de topic afsluiten om verdere ongewenste reacties te vermijderen?

Alvast bedankt
 
Back
Top