• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Virus TI2 desktop - Mackie 1642 VLZ - Ikea synthwand - Soundtracs - Delay

platform

fishfinger
Lid sinds
8 januari 2003
Berichten
1.007
Locatie
Den Haag
Virus TI2 desktop - 1175
Ik ben de 2e eigenaar. De synth is voornamelijk via de software bediend dus de knoppen en pots voelen en reageren als nieuw. Ik ben de studio wat aan het inkrimpen. En daarom mag hij weg. Hij komt met originele doos, voeding en originele handleiding. Alles is netjes, onbeschadigd en werkt feilloos. Liever ophalen in Den Haag, verzenden kan in overleg.

Mackie 1642 VLZ - 200
Ik heb deze mixer aan maand of wat geleden gekocht als speelgoed in mijn thuisstudio maar ik kom er op 2 x spelen na niet aan toe en mag daarom weg. Alles werkt naar behoren en is kraakvrij. Stroomkabel zit erbij. Alleen ophalen in Den Haag.

Ikea Elvarli synth kast/wandsysteem - 110
Mooi Ikea systeem gebruikt voor mijn speelgoed, maar ik ga wat reorganiseren. Planken zijn in hoogte verstelbaar. Hij is onlangs gedemonteerd en helemaal compleet, 2 staanders met 3 schuine planken en extra beslag. 1 plank heeft 2 kleine (3 mm) gaatjes geboord voor bevestiging van een 19" patchbay, niet zichtbaar als er iets op staat. Verder alles netjes en onbeschadigd. Alleen ophalen in Den Haag.

Soundtracs Solo Rack - 60
Nette 12 kanaals mixer van het goed klinkende type toen alles nog beter was. Is clean zowel qua uiterlijk als qua klank en 100% kraakvrij. Echter wel 2 aandachtspunten.
Bij testen bleek kanaal 10 het niet te doen, dus mogelijk moet de insert ingang vervangen worden aangezien ik daar na aankoop vorige maand een achtergebleven jack tip uit heb gevist. Ook bleek bij nadere inspectie de mic ingang van kanaal 11 niet te reageren, de lijn en eq werkt wel. Op deze twee dingen na werkt de rest feilloos. De kanalen zijn los te verwijderen en alles is through hole. Ik ben handig maar niet technisch genoeg om dit te repareren en wil er niet veel meer aan uitgeven. Dus mag de mixer weg voor een zachte prijs. Mocht iemand nu toevallig eenzelfde mixer weg willen doen voor onderdelen of hem voor mij willen repareren voor max 5 tientjes regio Den Haag dan sta ik daar evt. nog wel voor open. Kanalen kunnen trouwens los verwijderd en alles is through hole. Ophalen graag.

Harley Benton Digital delay - 20
Erg leuk delay / echo pedaal voor het geld, Thomann gitaar huismerk. Met bon en garantie. Stevig gebouwd, lekker vuige feedback. Gekocht voor een project, tweemaal gebruikt en mag nu weer weg. Is in absolute nieuwstaat, in org. doos incl. aankoopbon en garantie. 9V batterij krijg je erbij. Ophalen of verzenden. Prijs is ex verzendkosten.
 
IMG_1240.jpeg
 

Attachments

  • IMG_1231.jpeg
    IMG_1231.jpeg
    50 KB · Bekeken: 123
  • IMG_1230.jpeg
    IMG_1230.jpeg
    53,4 KB · Bekeken: 126
  • IMG_1230.jpeg
    IMG_1230.jpeg
    53,4 KB · Bekeken: 130
  • IMG_1232.jpeg
    IMG_1232.jpeg
    47,9 KB · Bekeken: 136
  • IMG_1228.jpeg
    IMG_1228.jpeg
    71,1 KB · Bekeken: 138
IMG_2010.jpeg
 

Attachments

  • IMG_2013.jpeg
    IMG_2013.jpeg
    100,8 KB · Bekeken: 141
  • IMG_2011.jpeg
    IMG_2011.jpeg
    75,6 KB · Bekeken: 141
Liever nog even geen ruil en prijsvoorstellen svp. een beetje reƫen en in de buurt van mijn vraagprijs.
 
Mackie verkocht en Virus gereserveerd.

Nog over:

Ikea Elvarli 90 euro.
Harley benton delay pedaal met garantie. 15 euro ex. verzenden.
 
Virus verkocht.

Nog over:

Ikea Elvarli 90 euro.
Kekke Harley benton delay pedaal met garantie 15 euro (ex. verzenden)

Samen 100 hats klats, die wil je echt samen hebben nl!
 
Delay gereserveerd.

Ikea super kekke synth opslag schuinen planken unit waar precies een DSI pro 2 in past bijvoorbeeld, van oude dame geweest, nog ingestraald door de Dalai Lama himself, jaja 75 euri's. Maak me gek!
 
Back
Top