• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitzondelijke mooie Formanta Polivox

Henckje

Nieuwkomer
Lid sinds
15 mei 2017
Berichten
20
Zeer nette, goedwerkende dikke Russische analoge synthesizer te koop, geluid uit dit ding is echt ziek!! Ik heb hier aardige wat dikke analoogjes staan maar het geluid hieruit is ongeevenaard dik en rauw! Compleet met koffer en pedaal! Dit is de derde die ik ooit heb gehad (...een beetje maniakaal, ik weet het), door gebrek aan plaats mag deze naar een nieuwe eigenaar! Dit was zo'n mooie (ze zijn meestal niet zo netjes behandeld is m'n ervaring) dat ik hem destijds toch weer niet wilde laten lopen.

Prijs 1200 euro gezien de compleetheid en uitzonderlijke staat, heb ik er ook voor betaald inclusief import en verzending. Koffie staat klaar in centrum van Amsterdam!

Henck
 
Hierbij wat foto's!
 

Attachments

  • IMG_3189.jpg
    IMG_3189.jpg
    73,7 KB · Bekeken: 66
En nog eentje... (sorry voor de losse uploads, uploaden lukte in m'n initieel bericht niet om duistere reden...)
 
Back
Top