• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Neumann Kh 310 monitors in nieuwstaat inc. protection grills

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Martijn W

Stamgast
Lid sinds
11 juni 2010
Berichten
112
Te koop ivm aanschaf andere monitors.

Deze monitors zijn lineair en natuurgetrouw. na langdurig gebruik van de voorgangers (O300's) ben ik overgestapt op deze monitors. De (enkele en kleine) beperingen van de O300's zijn opgelost in het KH 310 design.
Het zijn zeer goede monitors, maar dat weet je waarschijnlijk wel als je erin geinteresseerd bent. Ik ben er in ieder geval heel zuinig op geweest. Ze zijn dan ook in zeer goede staat en inclusief GKH 310 protection grills.

De drivers zijn ook in perfecte nieuwstaat. De grills hebben er altijd opgezeten. evt. kan ik ze eraf halen en foto's sturen als daar behoefte aan is.
Ze zijn natuurlijk te beluisteren. Voor vragen kun je gerust bellen of een bericht sturen.

Groeten Martijn

1.jpg
3.jpg
5.jpg
 

Attachments

  • 2.jpg
    2.jpg
    38,2 KB · Bekeken: 69
  • 4.jpg
    4.jpg
    69,7 KB · Bekeken: 75
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top