• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

IGS Tubecore ME VariMu compressor

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.481
Locatie
Rotterdam
Mastering compressor met superdeluxe sound. Dit is de dual mono versie met dubbele controls zodat je'm naast masteren ook nog als 2 monocompressors kunt inzetten.

Vrijwel zo goed als nieuw. Minieme krasjes boven op de omhuizing maar frontpanel en de rest is mint. Altijd in een rookvrije studio gestaan en niet vaak gebruikt (alleen voor masteren van m'n eigen muziek en zo heel veel albums breng ik ook weer niet uit per jaar). De buizen zijn zeg maar net een beetje op gang. ;)

Hier staat een review, een beetje onderaan zie je het plaatje van deze dual mono, tracking versie. Zoals in de review vermeld is deze van binnen compleet gelijk aan degene met stereocontrols.

Prijs E1750,-
 

Attachments

  • DSC04103.JPG
    DSC04103.JPG
    39,9 KB · Bekeken: 93
  • DSC04096.JPG
    DSC04096.JPG
    44 KB · Bekeken: 70
  • DSC04099.JPG
    DSC04099.JPG
    40,1 KB · Bekeken: 73
  • DSC04100.JPG
    DSC04100.JPG
    45,3 KB · Bekeken: 72
  • DSC04102.JPG
    DSC04102.JPG
    36,6 KB · Bekeken: 71
Er is interesse via andere verkoopsites. Liefst verkoop ik'm via mp of hier om gedoe met paypal of reverb.com-systeem te ontlopen vandaar dat ik het maar even aangeef hier. Mocht je interesse hebben dus niet te lang wachten. Er kan best ietsjes van de prijs af hoewel dit al veruit de goedkoopste manier is om aan een Vari-Mu te komen, en dan ook nog eens eentje in uitstekende staat.
 
Vergeten te zeggen dat de Tubecore even op en neer naar Polen is geweest voor een servicebeurt bij IGS. Er zitten nieuwe buizen in, volgens Igor van IGS istie zo goed als nieuw uit de fabriek.
 
Back
Top