• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ruilvoorstel: SH101 (formerly owned by The Prodigy) tegen Moog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Joram

Nieuwkomer
Lid sinds
6 februari 2013
Berichten
16
Ik heb een Roland SH101 die eerder werkt gebruikt bij optredens van The Prodigy. Door een bijzondere omstandigheid is deze in mijn bezig gekomen en ik heb er de afgelopen jaren veel plezier van gehad. Maar, het lijkt er sterk op dat ik meer een Moog-man ben. Dit beperkt zich niet tot de synths.

Iets van Moog klinkt wat vreemd maar ik heb niets speciaals op het oog voor deze ruil. Als producer/engineer ben ik in veel geïnteresseerd. Laat dus van je horen als je geïnteresseerd bent en mogelijkheden hebt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top