• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: MEK Evolver

mediaventures

Ingeburgerd
Lid sinds
16 juli 2006
Berichten
43
Locatie
Gent, Belgie
MEK Evolver in goede staat. Is onlangs gemodificeerd naar de pot edition, dus geen last meer van buggy encoders. Tegelijk is ook het main board nog eens volledig nagezien door Dave Smith, en zitten er nieuwe Prophet-style knoppen op.

Prijs: €850 (vast). Hij moet zeker niet dringend weg, en met de recente mods en nieuwe knoppen, lijkt me dit zeer ok. Ruil kan eventueel (deels) tegen eurorack spullen. Doe gerust een voorstel.
 
449D4CEF-9636-409C-9E1F-0BA9BBB53716.jpeg
Foto hieronder. Op te halen in Gent bij voorkeur!
 
Up!

Ik voeg verder ook nog een Trogotronic m177 Tube VCA toe (eurorack). Heel dikke sound, heel erg goede staat, 200€.

Meer info hierzo: https://www.modulargrid.net/e/trogotronic-model-177

Moest een mod kunnen de titel kunnen aanpassen naar TK/TR MEK Evolver, Tube VCA (eurorack)

Ruilopties: na even denken overweeg ik vooral de volgende modules + cash om te ruilen:
STO (black and gold), Penrose quantizer, Turing machine (black), QU-Bit Prism of 2hp Pluck
 
Back
Top