• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arturia Microbrute / Roland VT-3 / Behringer X1622USB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

afdeling9

van EBM tot gabber
Lid sinds
7 februari 2019
Berichten
43
Locatie
Diemen
Hallo,

Ik ben bezig met wat gear verkopen die nauwelijks / niet gebruikt wordt en ik oog heb op andere apparatuur. Alles is nog in zo goed als nieuwe staat en werkend te beluisteren.

- Arturia Microbrute, 170,-. Komt met de originele doos + de 2 patchkabels en een adapter. Gaat weg omdat het niet mijn soort geluid is.

- Roland VT-3 + dust cover, 170,-. Komt met de originele doos en de adapter.

- Behringer Xenyx X1622USB, 90,-. USB mixer met onboard effecten. Komt met de originele doos en de 230v kabel. Gaat weg omdat ik een mixer met meer kanalen gekocht heb.


Op verzoek kan ik foto's van de apparatuur sturen.

Op te halen in Diemen of verzenden.

Bij interesse graag een PB.

Groeten Niels
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top