• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vermona Perfourmer mk2 cv/gate + flightcase

dhoinjo

Stamgast
Lid sinds
24 december 2013
Berichten
189
Locatie
Antwerpen
Perfourmer mk2 met cv/gate inputs
8 maanden oud. Bon aanwezig. Perfecte staat. Rookvrije studio. Af te halen in Antwerpen. In flightcase. Foto's op aanvraag.

1100€

Verkoop deze om Eurorack verslaving te onderhouden dus mooie ruilvoorstellen altijd welkom. Zeker als je van een ER-301 vanaf wil :-)
 
Hallo,
ik ben wel geinteresseerd in de perfourmer. Ben zelf ook verslaafd aan eurorack, maar die vermona wil ik al langer om te koppelen met mijn setup. Bevalt hij niet goed, of zijn de V/oct ingangen niet acuraat? Kan je enkele foto's doorsturen?
ik ben Maarten en woon in Geel, dus das niet te ver...

mvg.
 
Back
Top