• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Befaco ADSR, Disting MK4, Happy Nerding VCA

funzel

Gebruiker'
Lid sinds
10 februari 2008
Berichten
218
Locatie
Maastricht
[h=1]Befaco ADSR €135[/h]
Jaartje geleden zelf gebouwd. Heb ruim ervaring met modules bouwen, 80% uit mijn rack is DIY. Module is identiek aan de "fabrieks" module. Heeft teveel functies die ik helemaal niet gebruik. Dus hij mag naar een nieuwe eigenaar.
[h=1]Expert Sleepers - Disting Mk4 €150[/h]
Eerste eigenaar, jaartje gebruikt toen mij rack wat minder modules had. Nu overbodig geworden. Het zwitsers zakmes in eurorack!! Mag hier worden getest of verzonden. In nieuwstaat.
[h=1]Happy Nerding VCA €125[/h]
Eerste eigenaar Happy Nerding VCA
Kwalitatief zeer goede VCA, degelijke kwaliteit. Dikke solide knoppen met attenuators. Tevens kun je het signaal doorsturen naar het volgende VCA kanaal. Kan hier getest worden of worden verzonden.

Alle modules geen rack rash. Kunnen allemaal verzonden worden of getest worden hier in Maastricht.
 
Disting verkocht natuurlijk.

Komt bij een Access Virus TI desktop unit in uitmuntende staat. 850 euro
De beroemde 808 clone, Roland TR-08 in nieuwstaat met doos. 300 euro

Alles kan worden getest hier in Maastricht of verzekerd worden verzonden.
 
Komt bij een Moog DFAM percussion synthesizer
Met 1,5 jaar garantie van thomann.
500 euro incl verzenden. Ophalen in Amsterdam of Maastricht.

Tevens een Ibanez SDR 1000 digitale reverb. Waarvan een ouput niet goed werkt bij een decay langer dan 2/3 sec.
40 euro.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top