• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Realistic MG-1 met nieuwe sliders en schakelaars

Aottens

Stamgast
Lid sinds
9 juli 2009
Berichten
416
Locatie
Sneek
Mijn MG-1 staat hier al bijna een jaar niks te doen na de aanschaf van de BOOG en dat vind ik zonde!

Vandaar dat hij te koop staat. De sliders en schakelaars zijn vervangen en de unit is van binnen en buiten compleet schoongemaakt.
De fadercaps zitten er los bij in een zakje, deze zijn helaas niet allemaal goed meer.

Vraagprijs, 550 euro.

Daarnaast heb ik nog een JV-880 die niks ligt te doen, vraagprijs 80 euro.
En ook een Waldorf Streichfett, zo goed als nieuw met originele doos, vraagprijs, 160 euro.
 
Misschien iets te hoog ingezet, kleine prijsdrop op de MG-1, 525, of doe en berichtje!
JV-880 en Streichfett blijven gelijk in prijs.

Kan een mod de titel aanpassen naar Realistic MG-1 + JV-880 + Waldorf Streichfett?
Alvast bedankt!
 
Back
Top