• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog Rythm MK II NIeuw in doos en 2 jaar garantie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacrosse

Rise of the Machines
Lid sinds
4 juni 2002
Berichten
1.231
Ik verkoop mijn Elektron Analog Rythm MK II absoluut ongebruikt nieuw in doos met nog 2 jaar garantie.
Toen de MK II werd aangekondigd heb ik een preorder geplaatst. Deze is begin 2018 geleverd en bij mij in de kast beland.
Ik had mij voorgenomen om er dit jaar nog mee te gaan werken maar het komt er simpelweg niet van.
Ben je op zoek naar deze prachtmachine bespaar jezelf dan wat centen en hij kan vandaag nog van jou zijn.

Nieuw in doos (niet gebruikt) inclusief de originele factuur van Bax-Shop met nog 2 jaar garantie.

Vraagprijs 1200,- (incl. BTW exl. eventuele verzendkosten)
 

Attachments

  • Elektron-Analog-Rytm-MKII-Angled2.png
    Elektron-Analog-Rytm-MKII-Angled2.png
    253,9 KB · Bekeken: 112
  • MKII_DOOS1.JPG
    MKII_DOOS1.JPG
    65,5 KB · Bekeken: 93
  • MKII_DOOS2.JPG
    MKII_DOOS2.JPG
    77,6 KB · Bekeken: 97
Kom op mensen, je bespaart 169 Euro en hij is echt hageltje nieuw!! En niet te vergeten nog twee jaar garantie!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top