• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Microwave Programmer van Access

fourier

FFT
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
2.975
Locatie
amsterdam
Ik verkoop mijn Waldorf Microwave Programmer van Access.

Een must-have voor elke Waldorf Microwave bezitter en is bovendien erg zeldzaam. Ideaal om de belangrijkste parameters van de Microwave realtime te bewerken of te tweaken. Al je tweaks kun je direct in je DAW opnemen en daarna weer afspelen. Superhandig en opent geheel nieuwe klankmogelijkheden voor je Waldorf Microwave Programmer. Is overigens veel uitgebreider dan andere dedicated controllers voor de Microwave.

Deze Access Waldorf Microwave Programmer is in zeer goede staat. Geen krassen, butsen e.d. Hij ziet er erg mooi uit, ook de houten zijkanten. Komt met adapter.

Hij is uit te proberen in Amsterdam of ik kan hem opsturen. Kosten voor de koper. Graag een serieus bod. Check ebay voor actuele prijs.

Richtprijs €400,-

Access_Microwave_03.jpg
Access_Microwave_01.jpg
Access_Microwave_02.jpg
 
Back
Top