• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analogue Systems RS95E, RS500E en RS510E (ems) en Pittsburgh Time Table eurorack

G

Guest

Guest
3 Analogue Systems modules gebaseerd op de EMS Synthi en met zijn drieën hebben ze echt de EMS sfeer en sound. (voor het mooi nog een spring reverb erbij, bv de Befaco.)

oscillator, filter en trapezoid generator, met de sound en mogelijkheden van de originele EMS + een aantal extra's

RS95E en RS510E hebben het nieuwe dual connector systeem, dus met standaard aansluitingen voor RS integrator en eurorack

de RS500E (filter) komt met de standaard RS integrator powerkabel en met de eurorack adapter powerkabel.

dus sowieso altijd plug en play. alle 3 modules zijn in erg mooie staat en perfect werkend. trapezoid is een maandje oud of zo.

€190 voor de RS95E vco, €180 voor de RS500E filter en €230 voor de RS510E trapezoid generator - of als setje voor €550 (en dat is een vaste bodemprijs.)

ik doe ze alleen weg omdat ik er nog 1 of 2 Verbos modules bij wil proppen. (ruilen kan met Harmonic Oscillator en/of Multi Envelope.)

ook nog te koop Pittsburgh Modular Time Table

erg leuke clock divider / pattern generator met veel mogelijkheden - echt inspirerend, je maakt makkelijk leuke patterns en variaties erop.
helaas was het frontpaneel erg gekrast, ik heb het daarom opgeschuurd en zwart gemaakt. ik had het plan een ander frontje te laten maken, maar ik doe het toch maar niet. vandaar de lage prijs €125
(en uiteraard dus wel perfect werkend) komt trouwens met de complete set vervangende logic chips, zodat je de werking van de module verder kan uitbreiden/ modificeren.
echt geen geld voor deze module, die al lang niet meer wordt gemaakt. (was de 2de module ooit van Pittsburgh.)

timetable.jpg
 

Attachments

  • as ems.jpg
    as ems.jpg
    88 KB · Bekeken: 130
filter en trapezoid verkocht.

Analogue Systems RS95E €190
Pittsburgh Time Table €125
samen voor €300 inclusief post
 
Back
Top