• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog Rytm & Analog Four mk1

spoof

Stamgast
Lid sinds
11 augustus 2006
Berichten
145
Locatie
Amsterdam
Ik verkoop mijn Analog Rytm en Analog Four (beide mk1) omdat ik vooral met de Digitakt en Digitone werk.

Analog Rytm mk1
Optisch in gebruikte staat (zie foto). Heb zeer recentelijk een nieuw UI-board besteld bij Elektron en deze zelf vervangen (dus geen garantie meer), alle encoders, knoppen, drumpads en het scherm zijn dus als nieuw! Heb de laatste OS versie geïnstalleerd (1.45b) met de dual VCO synth. Als je overbridge wilt gebruiken moet je even downgraden. Zonder doos, inclusief adapter en originele USB kabel. 800 euro.

Analog Four mk1
In gebruikte maar goede staat, geen garantie. Encoders zitten een beetje losjes, maar alles werkt naar behoren. Zonder doos, met adapter en originele USB kabel. 600 euro.

Ik heb er één Elektron stofkap bij voor de koper van het eerste apparaat. Beide in één koop voor 1350. Evt. geïnteresseerd in ruil (met bijbetaling) met Analog Heat.

image_125172.jpg
 
Last edited by a moderator:
Back
Top