• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Unieke Aluminium Minimoog Voyager te ruil aangeboden voor de GRP A4 synth

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Een van de laatste Moog Voyagers ooit gemaakt... en ja ik heb 'm: een Aluminium Minimoog Voyager(Blue edition) in MINT conditie.

Zijn wereldwijd slechts 100 van gemaakt (dus geen Select Series) Ik wil deze alleen ruilen tegen een GRP A4 synth. (in dezelfde staat, dus geen nicotinebak)

Hier een filmpje hoe de Alu-edition is gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=SQ2t7Ibe78U

Vanzelfsprekend heb ik alle toebehoren (ook verpakking en certificaat etc) er nog bij... Graag reactie via PB.
 
Last edited by a moderator:
Wegens uitblijven van ruilvoorstellen ook gewoon te koop. Heb er bijna 2 jaar geleden 4999 voor betaald en mag nu weg voor de bodemprijs van 3500 euro. Deze is hooguit 10 x gebruikt en zit in originele doos met alle bescheiden/certificaat. Alleen ophalen, deze is veel zwaarder dan de standaard Minimoog V. Hiervan zijn slechts 100 exemplaren wereldwijd uitgeleverd, naar mijn weten is dit de enige in de BENELUX. Hier nog een foto van vorig jaar, stond deze nog in m'n MOOG Corner ;)

719FE8F5-F6FF-4993-BBAD-929EDBF6CE5B.jpg
 
Back
Top