• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland M-256E memory cards

binaural

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
867
Locatie
Nijmegen
Te koop aangeboden: 2 Roland M-256E memory cards.

één exemplaar is in onberispelijke staat en werkt perfect
één exemplaar is in een wat mindere staat, het schuifje dat de connectors beschermt is niet helemaal jofel. Daardoor lijkt de kaart niet altijd goed contact te maken ('Improper Data Card'). Heeft afgelopen jaar vast in mijn JD990 gezeten, zonder enig probleem, maar in- en uitschuiven geeft dus soms een storing. Wel altijd weer te verhelpen.

De prijzen zijn tegenwoordig bizar voor deze dingen (32 Kb, het is ook niet niks :). Dat hoeft van mij ook weer niet. Samen mogen ze richting een vriendelijk forumlid voor 75 euro. Apart mag ook, maar dan reken ik 55 en 35 euro. Verzending mogelijk, voor rekening en risico koper. Op te halen natuurlijk ook, in Nijmegen.
 
Oh ja, volgens de overlevering: Geschikt voor o.a. D-5, D-10, D-110, D-20, D-50, D-550, D-70, GC-8,
JD-800, JD-990, JV-80, JV-880, JV-1080, JV-2080, Pad 80, PM-16, R-8,R-8mk2, R-8M, R-70,
R-880, TD-10, TR-626, U-20, U-220, VG-8,GR-50, A-50/70/80/90
 
Back
Top