• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Euro: SynthTech, 4MS, Intellijel, Endorphin.es, ALM, STG, Oakley

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Nu mijn Eurorack systeem eindelijk klaar is (hahaha... :D) verkoop ik mijn overgebleven modules.
Alles in net gebruikte en goed werkende staat, weinig rackrash dankzij gebruik van washers.
Compleet met powerkabel en meestal in het origineel doosje (die moet ik er wel nog even bij zoeken, dus...).
Foto's op verzoek. Stel gerust ook vragen mocht er iets niet helemaal duidelijk zijn!

Vraagprijzen gebaseerd op 75% van nieuwprijs en staat, maar ik sta open voor een redelijk bod - zeker bij afname van meerdere modules.
Spulletjes zijn te bekijken & afhalen in Alphen aan den Rijn, of (aangetekend) opgestuurd tegen kostprijs.

modulargrid_748697-2.jpg


Bijgaande rackshot ter illustratie - ter referentie, de Modulargrid link: https://www.modulargrid.net/e/racks/view/748697
Voor alle duidelijkheid - het gaat hier dus om de volgende losse modules (zonder behuizing dus!)

Synthesis Technology E350 Morphing Terrarium
Dual Wavetable Oscillator, 3 banken van 64 wavetables met smooth morphing tussen de golfvormen.
De bekende wavetable klassieker!
Nieuwprijs 399 - Mijn vraagprijs 250 euro (klein beetje rackrash)

Synthesis Technology E102 Quad Temporal Shifter
4-stage digital shift register met ingebouwde quantizer, clocking en uitgebreide noise sectie (diverse digitale spectra).
Ideaal voor het verkennen van polyfone patches.
Nieuwprijs 375 - Mijn vraagprijs 250 euro

4ms VCA Matrix
4 input / 4 output bespeelbare matrix met 16 VCA's. Zowel voor CV als Audio doeleinden te gebruiken.
Inzetbaar als 4x4 mixer, splitter, signaal router, waveshaper (dankzij "soft limiter") - directe controle over complexe patches, ook handig voor live!
Nieuwprijs 385 - Mijn vraagprijs 275 euro

Endorphin.es Terminal
Ja, wat is het eigenlijk niet? Een soort Maths, maar dan toch weer anders. De perfecte partner voor de Furthrrr Generator.
Dual AD/AR/Looping envelope/Transient generators (met 1v/oct inputs) - daardoor te gebruiken als dual envelope, LFO, oscillator etc.
Daarbij ook nog 2x opto gates dus dual (vactrol!) VCA
Als bonus: voltage controlled 'cabin presssure' digital FX voor een snufje space en stereo headphone out met voltage-controlled panning.
Nieuwprijs 555 - Mijn vraagprijs 400 euro (beetje rackrash en 'n kleine beschadiging op één hoekje).

Intellijel Metropolis
Zeer uitgebreide 8-stage sequencer gebaseerd op de Ryk M-185, met unieke gate/pulse functies, master clocking en interne quantizer.
Allernieuwste firmware v1.36 erop, voor stabiele timing en uitgebreide recall mogelijkheden.
Nieuwprijs 635 - Mijn vraagprijs 475 euro

Oakley Classic VCA
Factory build (niet DIY) referentie kwaliteit VCA, gebaseerd op de 4019 sub-module uit de ARP 2600. Met zowel AC als DC input, linear en expo response, gain bias etc.
Nieuwprijs 135 - Mijn vraagprijs 100 euro

4ms RCD Rotating Clock Divider met RCD Breakout
Inmiddels ook zo'n klassieker, zeer uitgebreide Clock Divider met reset en CV rotatie functie. Nette DIY build.
De bijbehorende expander biedt extra veel opties voor uitgebreide klok manipulatie.
Nieuwprijs 185 + 99 - Mijn vraagprijs 150 euro

ALM Beast's Chalkboard
Handig octave switcher / voltage adder met nauwkeurige 1V shifting van -2V tot +2V (dus 5 octaven).
Gebufferde outputs en interne normalisatie, dus ook zeer goed te gebruiken als buffered multiple.
Nieuwprijs 129 - Mijn vraagprijs 100 euro

STG .MIX
Compacte 3 input mixer gebaseerd op de klassieke Moog CP3, dus desgewenst voor de vintage sound met een randje (asymmetrische) vervorming.
135 - Mijn vraagprijs 100 euro

Oh, en koop je alles in één keer? Van 2100 euro voor maar 1950 euro!
 
Komt nog bij:

Vermona QMI - 4-voudige MIDI-CV converter (ook handig voor polyfoon gebruik) met veel extra CV en klok outputs.
Kleine beschadiging op de faceplate, vrijwel onzichtbaar in dagelijks gebruik.
Zie https://www.modulargrid.net/e/vermon...-interface-qmi
Richtprijs: 150 Euro

300x318_188.jpg
 
Beast’s Chalkboard is ook verkocht.

Dit is nog beschikbaar:
modulargrid_748697.jpg


Synthesis Technology E350 Morphing Terrarium
Dual Wavetable Oscillator, 3 banken van 64 wavetables met smooth morphing tussen de golfvormen.
De bekende wavetable klassieker!
Nieuwprijs 399 - Mijn vraagprijs 250 euro (klein beetje rackrash)

Synthesis Technology E102 Quad Temporal Shifter
4-stage digital shift register met ingebouwde quantizer, clocking en uitgebreide noise sectie (diverse digitale spectra).
Ideaal voor het verkennen van polyfone patches.
Nieuwprijs 375 - Mijn vraagprijs 250 euro

Endorphin.es Terminal
Ja, wat is het eigenlijk niet? Een soort Maths, maar dan toch weer anders. De perfecte partner voor de Furthrrr Generator.
Dual AD/AR/Looping envelope/Transient generators (met 1v/oct inputs) - daardoor te gebruiken als dual envelope, LFO, oscillator etc.
Daarbij ook nog 2x opto gates dus dual (vactrol!) VCA
Als bonus: voltage controlled 'cabin presssure' digital FX voor een snufje space en stereo headphone out met voltage-controlled panning.
Nieuwprijs 555 - Mijn vraagprijs 400 euro (geen doosje, beetje rackrash en 'n kleine beschadiging op één hoekje).

Intellijel Metropolis
Zeer uitgebreide 8-stage sequencer gebaseerd op de Ryk M-185, met unieke gate/pulse functies, master clocking en interne quantizer.
Allernieuwste firmware v1.36 erop, voor stabiele timing en uitgebreide recall mogelijkheden.
Nieuwprijs 635 - Mijn vraagprijs 475 euro

4ms RCD Rotating Clock Divider met RCD Breakout
Inmiddels ook zo'n klassieker, zeer uitgebreide Clock Divider met reset en CV rotatie functie. Nette DIY build.
De bijbehorende expander biedt extra veel opties voor uitgebreide klok manipulatie.
Nieuwprijs 185 + 99 - Mijn vraagprijs 150 euro

STG .MIX
Compacte 3 input mixer gebaseerd op de klassieke Moog CP3, dus desgewenst voor de vintage sound met een randje (asymmetrische) vervorming.
Nieuwprijs 135 - Mijn vraagprijs 100 euro

Vermona QMI
- 4-voudige MIDI-CV converter (ook handig voor polyfoon gebruik) met veel extra CV en klok outputs.
Kleine beschadiging op de faceplate, vrijwel onzichtbaar in dagelijks gebruik.
Nieuwprijs 330 - Vraagprijs: 150 Euro
 
Hey, goed nieuws voor de doosjes fetishisten... heb het doosje van de Endorphin.es Terminal gevonden! :mega:
 
Nog te koop... lagere prijzen!



Synthesis Technology E350 Morphing Terrarium
Dual Wavetable Oscillator, 3 banken van 64 wavetables met smooth morphing tussen de golfvormen.
De bekende wavetable klassieker!
Nieuwprijs 399 - Mijn vraagprijs 235 euro (klein beetje rackrash)

Synthesis Technology E102 Quad Temporal Shifter
4-stage digital shift register met ingebouwde quantizer, clocking en uitgebreide noise sectie (diverse digitale spectra).
Ideaal voor het verkennen van polyfone patches.
Nieuwprijs 375 - Mijn vraagprijs 235 euro

Endorphin.es Terminal
Ja, wat is het eigenlijk niet? Een soort Maths, maar dan toch weer anders. De perfecte partner voor de Furthrrr Generator.
Dual AD/AR/Looping envelope/Transient generators (met 1v/oct inputs) - daardoor te gebruiken als dual envelope, LFO, oscillator etc.
Daarbij ook nog 2x opto gates dus dual (vactrol!) VCA
Als bonus: voltage controlled 'cabin presssure' digital FX voor een snufje space en stereo headphone out met voltage-controlled panning.
Nieuwprijs 555 - Mijn vraagprijs 350 euro (geen doosje, beetje rackrash en 'n kleine beschadiging op één hoekje).

Intellijel Metropolis
Zeer uitgebreide 8-stage sequencer gebaseerd op de Ryk M-185, met unieke gate/pulse functies, master clocking en interne quantizer.
Allernieuwste firmware v1.36 erop, voor stabiele timing en uitgebreide recall mogelijkheden.
Nieuwprijs 635 - Mijn vraagprijs 460 euro

4ms RCD Rotating Clock Divider & RCD Breakout
Inmiddels ook zo'n klassieker, zeer uitgebreide Clock Divider met reset en CV rotatie functie. Nette DIY build.
De bijbehorende expander biedt extra veel opties voor uitgebreide klok manipulatie.
Nieuwprijs 185 + 99 - Mijn vraagprijs 140 euro

STG .MIX
Compacte 3 input mixer gebaseerd op de klassieke Moog CP3, dus desgewenst voor de vintage sound met een randje (asymmetrische) vervorming.
Nieuwprijs 135 - Mijn vraagprijs 100 euro

Vermona QMI
- 4-voudige MIDI-CV converter (ook handig voor polyfoon gebruik) met veel extra CV en klok outputs.
Kleine beschadiging op de faceplate, vrijwel onzichtbaar in dagelijks gebruik.
Nieuwprijs 330 - Vraagprijs: 135 Euro
 
Back
Top