• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Polyend/Dreadbox Medusa

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

buis

Stamgast
Lid sinds
20 januari 2009
Berichten
280
Locatie
Rotterdam
dreadbox-medusa.jpg

Nog maar net binnen, maar ik weet nu al dat ik er geen vrienden mee ga worden. Ik heb er het geduld niet voor. Zo moet hij bijvoorbeeld 20 minuten opwarmen. Ik begin te twijfelen aan mijn synthuele geaardheid, maar doe hem toch weg. Ik kan hem nog terugsturen naar Tonecontrol, maar als iemand een voordeeltje kan gebruiken, bij deze. Met doos, oplader en bon.
Vraagprijs: 900.
Alleen ophalen in Rotterdam
 
Eventide H9 MAX

Eventide H9 MAX, inclusief adapter en prachtig opbergzakje. Vraagprijs €550, of ruilen voor een Digitone. Ophalen in Rotterdam.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top