Prijs voor een Alpha juno 2

r2o

0906 d's een lekker synth
Lid sinds
7 december 2005
Berichten
1.035
Locatie
-
Wat is een normale prijs voor verkoop van een Alpha JUNO 2
Het volume knopje kraakt wel en is in zeer gebruikte maar hele staat.
Wat kost een programmer geloof dat die pg300 heet.
 
Nu komt ge wel es een dure tegen
Er stonden altijd wel Alpha Juno's voor 400 nu ook
En Alpha Juno 2's is meestal 500 iets

Denk dat er wel een paar programmers werken.
Meestal zijn al de niet Rolands vrij betaalbaar.
 
ik denk dat incl de programmer 750 850 een mooie prijs is. Dat gaat ie niet blijven kosten. price going up - 750 kan je mss al vergeten.
Veel vd juno kan je zelf herstellen, ik herstelde zelf dode keys, dood display lampje en het gezoem (vd lampjesvoeding) - cleande alle keys en de velocity doet 't ook weer.
 
Als je een originele Roland controller hebt, kan je die prolly voor hetzelfde bedrag verkopen als de synth + controller.
Een Juno + Dt Tronics controller ofzo gaat ongeveer hetzelfde kosten als een Juno + Roland Controller.
Los zal een Roland controller voor 3x de prijs van zo een DT Tronics controller gaan.
Voor de meeste synths genoeg controller opties ... had ik het zelf ik zou de controller voor zo een debiele prijs los verkopen,
als ik het moet kopen, koop ik vast leuke controller of gewoon software app.
 
i dare you, ik had een pg1000 te koop, maanden, niemand koopt dat... heb de pg300 hier naast me. Ik denk niet dat je 'm vlot verkoopt boven de 400 euro (mijne gaat niet weg)
 
Is dat voor D50 en Alpha Juno?

Dat zijn nu wel de enige 80's Roland poly's met genoeg youtube filmpjes hebben "Why Alpha Juno is the more dangerous and most badass Roland Poly synth and will turn you into more real producer like Daft Punk and Juno 60 is only popular because most people are to stupid to understand synthesizers and Juno 60 is just so easy".

JX3P heeft wel al z'n status vernieuwd, dies nu duurder zonder controller dan een jaar geleden met.
JX8P zie je steeds vaker, als we nu 1000 euro vragen ... ipv de 300 - 500 dat die voor gingen.
Alpha Juno's ook, als je zal er wel al een kunnen kopen voor 700 euro ofzo

De perceptie moet wel veranderen eerst, van Juno voor de loser naar the more sexy secret Roland synth you must own if you like girls and want to be taken serious ...
D50 more then Enya
 
Laatst gewijzigd:
hilarisch man, wat copy paste je toch voor comments, gebruik gewoon wat je tof vindt en lekker niet lezen wanneer ze trash praten over whatever. :)
 
Da's niet gecopypaste, da's de fashion wereld, high art en nog dingen ... ma dan flauwe moppen ipv. gemeend.
Maybe da ik wel es ga beginnen streamen ...
Denk net een Alpha te kopen ... vandaag een CS-30 opgehaald.

De comments lees ik nie vaak op youtube ... als ik die lees, lees ik veel te lang mensen die zeggen da ze het nooit gaan kunnen kopen.
Gearsluts ofzo is interessanter als ge iets moet weten, of hier, of iemand die die synths goed kent ofzo ...

Mijn eerste stream zou wel zijn.

Things you don't do when posting on youtube.
1. Saying the Jupiter 8 is the best synthesizer ever made, and have only seen It when watching Duran Duran clips and the Rio random arp just pops your brain Jupiter 8 nothing is better,
only It was made with a Jupiter 4, the Jupiter 8 is the better synth to play with birds in MTV video's. But most professionals know a big snake is less distracting when making an even fatter
sounding sawwave, also It loves synths and absorbs the heat, keeping your Jupiter cooler needing no repairs saving cash to buy CS-80 or something.
Have some respect and serious interest in synthesizers and know some people that share that interest,
so they can lend you their Jupiter 8 for a couple of weeks and you lend them your Jupiter 4 and 6, jam together and create some cool sound and music or simply promise you will say no
if his girlfriend has a weak moment and is mad because Daft Punk makes melodies that make people happy not irritated ...
2. Use Mac Pro and some serious gear. Everything is possible, Michaël Jackson, Prince, Bowie, Vangelis, Jarre, would never have made synthesizer music if they just didn't buy the synths.
Nick Rhodes chose a synthesizer, the downside was he could not buy a car ... he still can't drive.

Ben veel te moe vandaag. Wa ik hier wel veel lees is mijn vrouw dit of dat ... vermoord mij als ik synth X koop.
Mijn vriendin loved the Erebus. Mijn ma gaat er helemaal mee akkoord dat een Prophet 5 best in de living kan staan,
hoort ze graag Prince, koop Oberheims.
Of koop ze 10 Nintendo Switch games of whatever de hobby is of een van uw oude macs ...
als ge 10 synths + hebt staan ziet de doorsnee mens da toch niemeer ...
hoop veel te lompe bakken, die zwart zijn, met knopen en vaak houten kantjes.

En heel veel in dezelfde week laten leveren, van hifi tot designer kleren van Japans ontwerpers, hoop kleine brol ...
 
Laatst gewijzigd:
Ik hoop dat men mij nooit serieus neemt, en al zeker niet afh van welk status symbool dan ook.
Maar dat lijkt me voer voor de psycholoog, as je daarmee worstelt.
Laat ons nog wat muziek maken ipv te lezen online - congratz met de cs30, ik had m kunnen kopen, werd me aangeboden hele poos terug, was te groot voor me toen. En sindsdien is de prijs met pakweg 70 % gestegen, ga er nooit een hebben (en hoeft ook niet, de andere yammies komen nu al onvoldoende tot hun recht)
life is too short
 
Back
Top