Kawai k5000w en korg oasys pci in mac host

rafparedis

Nieuwkomer
Lid sinds
11 januari 2016
Berichten
14
Locatie
Hasselt, Belgium
Iemand een idee wat een kawai k5000w (met memory expansion) en een korg oasys pci systeem ( kaart ingebouwd in werkende mac G4 host) zou moeten kosten ?
 
De kawai tussen de 400 en 500? Aan de andere kant , wat is het je waart.?
 
De MAC zit bij internationale interesse de Oasys PCI eerder in de weg. ;) Ik heb er ooit 2 gekocht (ze schijnen nog weleens kapot te gaan) beiden met doos erbij. Je ziet ze amper nog te koop.. dus echt veel referentie qua waarde is er niet.. kan wel iets als 200 of 300 roepen. Voor sommigen is dat teveel, voor liefhebbers is dat misschien zelfs goedkoop. Het bekende, 'wat de gek ervoor geeft' verhaal :D
Voor mij als (inmiddels) Kronos eigenaar heeft ie nog steeds een speciaal plekkie. Zou er eerder een bijkopen dan wegdoen aangezien ze nog weleens kapot gaan ;)

Er staan wel een paar K5000w's op ebay kleinanzeigen: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-kawai-k5000/k0
 
De Kawai, zie hem niet vaak. Toch wel unieke hardware synth. Fijn toetsen-bed ook. Zo te zien 400-500 via de eBay dus....
 
De kawai heeft inderdaad echt wel de fijnste toetsen van alle synths die ik heb en uniek is die zeker:) Besef dat ik voor de mac niet meer moet vragen. Hem erbij doen zorgt voor een kant en klaar systeem leek me. :D
 
Jammer dat je zo weg woont.. maar hopelijk is er iemand in BelgiƩ die het interessant vindt. :) Ik denk dat het inclusief Mac wel prijzig gaat worden met verzenden (zit in Nederland) ;)
 
Back
Top