Cyclone TT-303 v1

Warius

Ouwe rot
Lid sinds
2 juli 2017
Berichten
509
Locatie
Dordrecht
De prijs voor een tweedehands TT-303 van €450 tot €550 was volgens mij compleet gebaseerd op het uiterlijk. In ieder geval niet op de bouwkwaliteit, want die slechts acceptabel. Nu er de Behringer is voor €150, levert de TT dat lange na die prijs niet meer, op lijkt me. Of vergis ik me daar in?
 
Tijd zal t uitwijzen. Ik heb een TT en die is prima en mooi.
 
Men zag eerst ook niets in de originele 303, teveel plastic. Nou, die werkt ook nog steeds ;)
 
De prijs voor een tweedehands TT-303 van €450 tot €550 was volgens mij compleet gebaseerd op het uiterlijk. In ieder geval niet op de bouwkwaliteit, want die slechts acceptabel. Nu er de Behringer is voor €150, levert de TT dat lange na die prijs niet meer, op lijkt me. Of vergis ik me daar in?

idd wat betreft de waarde maar dat geldt ook voor de RE-303 clone,die geraakt nu ook met moeite weg sinds de Behringer er is,wat ook normaal is ,het zijn allemaal clones dus als ze allemaal goed klinken waarom overbodig geld verkwisten.

Bouwkwaliteit van de TT was echt niet slecht verder.
 
Een re 303 dat wil ik nog wel als de prijzen dalen. Uit die clown zijn stal niks meer.
 
Back
Top