Roland TB-303

dannykorrson

gebruik standaard
Lid sinds
27 juni 2017
Berichten
447
Locatie
in de alpen
Ik heb nog een 303 liggen die amper gebruikt wordt - werkt goed, heeft de retrokit midi upgrade geinstalleerd.
Wat levert zo‘n 303 op tegenwoordig?

EC37E4F3-6DAE-49A4-9391-3C5E4D5B14B6.jpeg
 
Zonder die schakelaar raak je hem veel gemakkelijker kwijt. Zie ze voor wisselende prijzen. Maar die krijgen niet wat ze vragen. Denk dat zonder mod 1750-1900. Conditie is best van belang.
 
1350-1400 max

Sorry voor men lage quotation,maar wat marcuuu neerzet,en dan is het nog te veel denk ik,zonder schakelaar 1750 en kan lang duren voor die weg gaat.

Voor top prijs gaan de mind condition units wel vlot weg en de doos erbij hebben is neusje van de zalm maar de TB moet dan splinternieuw zijn,want de gast die de f*cking doos wil moet een TB hebben die net als uit de winkel komt

Ik heb een TB die net is alsof hij uit de winkel komt maar ik heb de f*cking doos niet damned =(
 
Laatst gewijzigd:
Als die 303 met mod verder heel netjes is dan is 1500 ook misschien mogelijk. Moeten er geen hapjes rond op die rand bovenkant /onderkant uit zijn.

Nette zonder mods en met tasje moet denk wel 1850 lukken denk.
 
bedankt voor de reacties mannen!

heb hem al gemod gekocht - kan de schakelaar er wel uit halen, maar dan zit je met een gat in de oppervlakte he.. ook niet ideaal :erm:

misschien kan ik ergens op een van de marktplaatsen nog een 303 tassie op de kop tikken 8)
 
Heb net 2000 voor m'n 303 gekregen waar een filter CV input op zat (wilde hem ook niet voor minder kwijt, had al een bod van 1750 gehad). Het is echt afwachten en hopen dat er iemand op komt dagen die wil betalen wat jij er voor wilt hebben. De mijne zag er overigens netjes uit met tasje/manual/adapter.
 
Back
Top