arp axxe en solina string esamble

retroliefhebber

Ingeburgerd
Lid sinds
11 februari 2017
Berichten
31
hallo ben al langere tijd bezitter van de bovenstaande synths. welke waarde kan ik hier nog aangeven aangezien de prijzen nogal uiteen lopen.
 
Als de prijzen op Reverb ook voor ons een indicatie kan zijn, dan is die Solina best wat waard. Zie hier. De Axxe minder, klikkie daar.
 
Om een indruk te krijgen kun je op https://www.synthfind.com/ kijken. Er is natuurlijk een verschil in vraag- en uiteindelijk verkoopprijs. Vaak wordt op ebay hoog ingezet door de verkoper.

Het lastige voor Axxe's lijkt me dat je al voor een drol een Oddyssey-kloon kunt kopen. Toch zou pakweg 500 euro haalbaar moeten zijn voor een hele mooie met alle fader caps.

Zelfde geldt een beetje voor de Solina String Ensemble. Met Streichfett en VP-340 van Behringer kom je al een end met strijkers maar echte SSE diehards weten wel beter. Een mooie komplete met koffer, glazen muziekhouder en volume pedaal wellicht voor 600?
 
10, 15 jaar terug kon je ze voor rond de 150 a 200 prima vinden, de synth-versie voor 400-500 als je hem tegenkwam. Onmisbaar voor Air-coverbands, maar met al z'n charme ook best een one trick pony. Als 2000,- tegenwoordig realistische prijzen zijn moet ik die van mij nodig laten fixen en op de markt knallen. Staat nu met vervroegd pensioen op zolder. :beard:
 
zal dit weekend wel wat foto s plaatsen heb ze destijds voor een leuke prijs. sindsdien ook niet gebruikt. de arp axxe is een 2313 versie en de string assemble van eminent serie 76
 
Back
Top