Sh101 + Ms10

SH-101 zal afhangen van de kleur (grijs/rood/blauw) en als het een grijze is hangt het ook heel erg af van de kleur,je ziet ze vaak met een bruine gloed, dat is omdat deze teveel blootgesteld zijn aan UV,als je SH als nieuw is en heel mooi lichtgrijs kan en zal dit een prijsverschil hebben, er staan er momenteel massa's te koop,de prijzen lopen erg uiteen en de clones doen er niet goed aan.

Dus vanaf 800-850 voor een 'bruine'/of gebruikte staat tot boven de 1000euro voor een mooie grijze,als je accesoires er bij heb (mod grip/strap) kan dit de prijs beinvloeden.

MS-10 heb ik absoluut geen idee
 
Grijzen hebben bijna altijd wel beetje verkleuring. Soms zijn ze geel/ groen. Echt zn super vieze krijg je wel iets minder voor. Super vies verkleurde, 800 een gewone verkleurde denk wel 950 en je zie hele mooie voor 1100. Die rode en blauwe 13-1500. Er moet maar net iemand zijn die wil betalen voor het kleur verschil. MS10 denk 500 is hele nette staat , Waren altijd 350 MS20 is nu denk 1000 in nette staat.
 
Jullie weten het vast beter dan ik, maar recent heb ik toch n sh101 gezien die aanzienlijk beter geprijsd was - ook voor wat ie kan en wat er verder is, zou ok denken 500-750 en ms10 rond 450-500.
 
Jullie weten het vast beter dan ik, maar recent heb ik toch n sh101 gezien die aanzienlijk beter geprijsd was - ook voor wat ie kan en wat er verder is, zou ok denken 500-750 en ms10 rond 450-500.

Heb er ook een gezien. Die had gaten in de bovenkant, die dicht waren gemaakt met plamuur. Heb er redelijk veel gezien de afgelopen tijd. Allemaal rond de 1000-1100. Waren allemaal grijze. https://www.synthforum.nl/forum/mark...-roland-sh-101

800 en was best een vies ding die 101. Jammer genoeg zijn de foto's niet meer zichtbaar.

Zet maar een 101 te koop voor 900-950 weet zeker je krijgt veel reacties en binnen een week is die echt wel opgehaald
 
ik geloof je gelijk, maar dat is de ene kant van het verhaal. de andere kant is dat je met geduld en zoeken ook goedkoper uit kan zijn.

zelf zou ik het er trouwens nooit voor over hebben, misschien mis ik iets, maar ik vond de sh101 een leuke compacte en toch complete monosynth, maar ook niet spectaculair in geluid (doorsnee) analoog zou ik zeggen) en qua (sequence) mogelijkheden al lang links en rechts ingehaald. dan ben je toch beter af met een tetra of prophet08 van dsi ?!
 
ik geloof je gelijk, maar dat is de ene kant van het verhaal. de andere kant is dat je met geduld en zoeken ook goedkoper uit kan zijn.

zelf zou ik het er trouwens nooit voor over hebben, misschien mis ik iets, maar ik vond de sh101 een leuke compacte en toch complete monosynth, maar ook niet spectaculair in geluid (doorsnee) analoog zou ik zeggen) en qua (sequence) mogelijkheden al lang links en rechts ingehaald. dan ben je toch beter af met een tetra of prophet08 van dsi ?!

Geduld of geluk, als je er een wil dan moet er maar net een tekoop staan. Heb zelf ook beetje rare verhouding met de 101. Het is echt wel leuk ding, klinkt wel leuk, soms denk zal ik hem weg doen. Ik zet nooit al die oude rommel tegelijk aan. Ene keer dit andere keer dat. Zelf vind de 303 veel leuker dan de 101.
 
ja, da's waar - als je hem meteen wil hebben, moet je of veel geluk hebben of de protemonnee trekken.

blijft altijd ook een kwestie van smaak, maar de 303 heeft toch echt wel karakter, net als veel andere apparaten. de 101 vind ik handig en bruikbaar, maar toch ook een beetje kleurloos (zelfs in rood en blauw)
 
101 heeft een beetje zacht karakter. Op de randjes echt super mooi. Denk dat het die clone net ontbreekt.
 
Back
Top