Peavey PC1600 midi controller

OORzaak

Hangend lid
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.263
Locatie
In een huis
Soms vergeet je wat voor een spullen je in de loop der jaren hebt aangeschaft, zo ook deze Peavey PC1600
midi controller die amper gebruikt in de doos de opslag is ingegaan. Zonde om het daar te laten verstoffen, misschien kan een ander hem goed gebruiken.
Maar wat is hij nu nog waard ?


f639a412-83ea-46b1-8607-9302eeafd885.jpg
 
ff googlen =>
Er zijn blijkbaar een aantal versies geweest, en latere ROM-upgrades, en voor zo`n "most recent rom version" gecombineerd met een piccobello staat (near-new) kan het hoger zijn, maar normale gangbare prijzen in VS zijn zo'n 130-140 $. Europese prijzen vergelijkbaar, maar dan in Euros uiteraard ...

Er zijn sindsdien een aantal recentere alternatieven naar voor gekomen; met name de Behringer BCF2000 (of ook de rotary version), en als het zonder long-throw faders kan bv de korg nanokontrol.
Een duurder alternatief is de JLCooper Fadermaster (ook gebouwd als een tank).
En recent zijn er ook weer wat interessante modellen met gemotoriseerde faders op de markt gekomen.

Maar qua bouw / kwaliteit van faders is enkel de JLCooper op hetzelfde niveau ...
 
Tot mijn verrassing bleek ik hier zelf al op gereageerd te hebben - en toen had ik zelf totaal geen nut voor zo iets.
Inmiddels is er daar wel potentieel voor (tenzij ik een masterkeyboard vind dat al mijn wensen invult ...)
Moest je hem nog weg willen : in functie van OS versie, algemene staat, batterij, kan er misschien nog wel een hoger bod inzitten - als de afstand ok is ;)
 
haha hilarisch, weet je hoe lang ik naar dat ding gezocht heb paar jaar geleden. Mooi ding hoor, is zelf een soft editor voor waar ik nog 25,- euri voor betaald heb.
Maar herinner me ook dat ik toch niet lekker met mn dss-1 aan de praat kreeg..
 
Ik heb die van Pal met de laatste update in 2017 gekocht voor de vraagprijs 180 euro en dat vond ik een goede prijs. In Europa mogen de prijzen voor Amerikaanse producten wat hoger liggen, vind ik. Ik heb hem geprogrammeerd voor en aangesloten op de Waldorf Pulse +. Binnenkort gaat hij voor een andere synthesizer werken, want voor de Pulse + wil ik de programmeur van Stereoping kopen.
 
Ik heb die van Pal met de laatste update in 2017 gekocht voor de vraagprijs 180 euro en dat vond ik een goede prijs. In Europa mogen de prijzen voor Amerikaanse producten wat hoger liggen, vind ik. Ik heb hem geprogrammeerd voor en aangesloten op de Waldorf Pulse +. Binnenkort gaat hij voor een andere synthesizer werken, want voor de Pulse + wil ik de programmeur van Stereoping kopen.

Bedankt voor de prijs tip.:okdan:
 
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar is deze te koop? edit: (ook al omdat het even geleden is)

Ja hij is te koop, tenminste als hij weer boven water komt. Is in de opslag gegaan en zit in een van de 35 ongelabelde verhuisdozen, Ben hem nog niet tegengekomen, laat het weten als hij terecht is.:doei:
 
Back
Top