Wat kost een werkende Nord Modular Keys?

score100

Stamgast
Lid sinds
27 mei 2009
Berichten
296
Hoi,
ik vraag me af hoe veel een Nord Modular keys dezer dagen zou kosten. Heb nog een micro modular maar wil graag gaan upgraden.
 
Ik heb een volledig uitgebreide Nord Modular Keys staan. Ik ga deze verkopen en nog wat andere synths, maar dat ga ik op Marktplaats doen, omdat je hier een prijs moet geven en bieden niet is toegestaan volgen mij
 
Schat zo vanaf 600 euro (zie MP, Ebay, Reverb etc). Controleer de toetsen even goed as het kan. Ik heb de mijne nu ruim 20 jaar en dat is het enige dat inmiddels al tweemaal aangepakt moest worden (en een rotklus is).
 
Wat ishi zegt. En let ook op de dataknop, die is best kwetsbaar. De mijne is ook wat slechter gaan werken door 'm een paar keer te vervoeren in een carrybag waar wat meer druk op die knop kwam te staan.
 
Hoi allen, dank voor jullie tips. 600 euri vind ik best een scherpe prijs. Maar goed, ik zie de micro modular ook omhoog gaan dus misschien kan ik die dan ook voor 300 kwijt.
 
Ze zijn de laatste tijd wel weer wat in prijs gestegen volgens mij, dus €600,- voor een niet-uitgebreide is geen rare prijs. Ik heb mijn Micro vorige week te koop gezet en binnen een week verkocht voor de vraagprijs (€250,-). En die was optisch niet meer mooi, de opdruk van het panel was wat weggesleten, iets waar meer NMM en MNM's last van hebben (mijn NM Keys ziet er ook niet helemaal tiptop meer uit). Ik denk dat €300,- wat aan de hoge kant zal zijn, maar vragen kan altijd, zeker als je geen haast met verkopen hebt. Bij mij kwamen de enige reacties via de Nord Modular FB groepen, dus ik zou daar zeker posten. Ik heb het idee dat de prijzen internationaal ook wat hoger liggen, ik denk dat je daar eerder een koper hebt die €300,- zal betalen dan op een site die op Nederland/België gericht is.
 
voor een niet-uitgebreide .
Wat kan je daar dan nog aan uitbreiden?

Ik heb mijn Micro vorige week te koop gezet en binnen een week verkocht voor de vraagprijs (€250,-). En die was optisch niet meer mooi, de opdruk van het panel was wat weggesleten, iets waar meer NMM en MNM's last van hebben (mijn NM Keys ziet er ook niet helemaal tiptop meer uit).

Voor een nm keys begrijp ik optische staat als factor goed, maar voor zo'n kleine micro modular lijkt me de optische staat toch niet echt van belang. De meesten zullen dit toch als een module gebruiken die zich door een controller of door je pc pas in functie openbaart, er zitten ook maar 5 knoppen op. Dus als je niet echt zelf op het apparaat zit te werken moet die ook niet mooi uit zien. Maar goed da's mijn mening.

Ik denk dat €300,- wat aan de hoge kant zal zijn, maar vragen kan altijd, zeker als je geen haast met verkopen hebt. Bij mij kwamen de enige reacties via de Nord Modular FB groepen, dus ik zou daar zeker posten. Ik heb het idee dat de prijzen internationaal ook wat hoger liggen, ik denk dat je daar eerder een koper hebt die €300,- zal betalen dan op een site die op Nederland/België gericht is.
Heb je wellicht gelijk. Ik zag wel gisteren op marktplaats meteen een voor 350, dus zo kwam ik bij de prijs. Ff in de gaten houden dus ;)
 
Voor een nm keys begrijp ik optische staat als factor goed, maar voor zo'n kleine micro modular lijkt me de optische staat toch niet echt van belang. De meesten zullen dit toch als een module gebruiken die zich door een controller of door je pc pas in functie openbaart, er zitten ook maar 5 knoppen op. Dus als je niet echt zelf op het apparaat zit te werken moet die ook niet mooi uit zien. Maar goed da's mijn mening.
An sich klopt dat wel, maar ik denk dat als er twee voor dezelfde prijs te koop staan dat je dan toch automatisch voor de best uitziende gaat. Zou ik wel doen iig. Veel mensen hechten toch ook waarde aan hoe die er uit ziet. Dat de NMM verder als een tank gebouwd is is misschien soms toch sucundair. Maar zoals gezegd, de mijne was zo verkocht dus er zijn ook zat mensen die er geen problemen mee hebben.
 
Back
Top