ableton push 2

Ik verkocht de mijne een maand geleden voor 450 met decksaver.

dank je. dit was een oud bericht dat ik vergeten was. ik was toentertijd op zoek naar een push 2. ik heb uiteindelik 'm via coolblue (ja...) als 2e kans produkt gekocht, wel wat duurder dan 2e hands, maar met intro en garantie. nu heb ik eveneens live 10 suite. ik ben nog al controller freak..
 
Bij de mijne heb ik de intro licentie overgedragen toen. Duidelijk wel de ultieme controller voor ableton! En suite zorgt dat je alle power van de controller gebruiken kan. Ik herinner me teleurgesteld te zijn in combinatie met de Standard editie
 
Bij de mijne heb ik de intro licentie overgedragen toen. Duidelijk wel de ultieme controller voor ableton! En suite zorgt dat je alle power van de controller gebruiken kan. Ik herinner me teleurgesteld te zijn in combinatie met de Standard editie

is het daarom dat je 'm weg hebt gedaan? het is nogal een trucje, wat steinberg ook doet, kleine dingen weglaten uit artist, ook grote dingen. dus het is niet geheel een trucje. goed dat was een duidelikke zin.
ik heb toen ik de intro versie had er weinig mee gedaan, toch live 10 suite gekocht, in sale, een aantal maanden geleden. ik dacht ik waag het gewoon, anders verkoop ik het als package. nu pas werk ik er volledig mee. het bevalt me. het is uiteindelik een blijvertje gebleven. na lang twijfelen. met maschine kom ik ook ver, maar ik maak in ableton binnen mijn stijl andere songs, en dat was de bedoeling, dat het een soort van ecosysteem is, waar je andere dingen uit haalt. ook cubase blijf ik gebruiken, en dat leidt ook tot andere nummers.
 
Ik deed hem destijds weg om wat meer ruimte om de werkplaats the hebben en de AP2 daar maar wat stond te blinken. Dat blinken werd dan prikken en kwam in de weg staan van effectief muziek te maken.
Ben dan overgestapt op Elektron en me daar wat in te begeven wat tegelijker moeilijker maar ook wel rewarding was.
Een hele tijd later de simplesse van de Korg monoligue en minilogue ontdenkt en gemerkt dat ik veel vaker effectief muziek maak nu :)

Om een lang verhaal kort te maken zat de AP2 temidden van de zoektocht naar een werkbare intuitieve setup voor mezelf. Terwijl ik niet meer zo vaak in de studio van mijn muziekpartner zit waar we vooral met ableton werken.

Een mens moet keuzes maken, tot nu toe nog geen spijt :)
 
Ik deed hem destijds weg om wat meer ruimte om de werkplaats the hebben en de AP2 daar maar wat stond te blinken. Dat blinken werd dan prikken en kwam in de weg staan van effectief muziek te maken.
Ben dan overgestapt op Elektron en me daar wat in te begeven wat tegelijker moeilijker maar ook wel rewarding was.
Een hele tijd later de simplesse van de Korg monoligue en minilogue ontdenkt en gemerkt dat ik veel vaker effectief muziek maak nu :)

Om een lang verhaal kort te maken zat de AP2 temidden van de zoektocht naar een werkbare intuitieve setup voor mezelf. Terwijl ik niet meer zo vaak in de studio van mijn muziekpartner zit waar we vooral met ableton werken.

Een mens moet keuzes maken, tot nu toe nog geen spijt :)

mooi spul! en inderdaad je moet keuzes maken, simpelweg wat voor je echt werkt. het bouwen van de setup die ik nu heb ik, is ook een "werk" van 5 jaar. een hoop mogelikheden, niet te veel..., cherry picking van synths, samplers en effects....
inderdaad een werkbare intuitieve setup.

fijn! geniet!
 
Back
Top