Yamaha SPX-990 & Roland SRV-3030

boombipbass

Het lid
Dismembered
Lid sinds
2 september 2007
Berichten
479
Locatie
diep in de zee
Hi,

Ik heb deze twee dingen liggen en eerlijk gezegd gebruik ik ze nooit,
vind t altijd zon gezeik om ze in te stellen(ze zitten vrij laag in mijn rack.)

De Yamaha is geserviced en de Roland werkt als n trein maar wat moet ik er nu voor vragen?
Op marktplaats is 100 euro geboden voor de Yamaha maar op eBay zie ik wel andere prijzen.

Kan iemand me helpen?

Gr

Edit: in 2010 werd er over de Yamaha 150 euro gezegd maar weet dus niet hoe dat nu zit?
 
Laatst gewijzigd:
Met die prijsindicatie uit 2010 voor de Yamaha zit je nog steeds goed denk ik. Het huidige bod wat je erop hebt is misschien iets laag, maar het is denk ik niet gemakkelijk er veel meer voor te krijgen.
Op Ebay moet zo'n verkoop eens volgen en kijken voor hoeveel ze echt weggaan. De 'nu kopen' prijzen slaan vaak nergens op.
De Roland kan ik je helaas niets over zeggen.

Ik baseer wat ik je schrijf op mijn recente ervaringen. Vorig jaar heb ik me er nog redelijk in verdiept voor de aanschaf van gebruikte galmen.
 
Op eBay zie je inderdaad andere prijzen, maar die zijn meestal van handelaren (met veel té hoge prijzen). En sowieso mag je denk ik wel 10-15% aftrekken van de gemiddelde prijs van niet-handelaren. Voor een Yamaha SPX-990 zou ik ook denken aan € 150, maar er worden er momenteel heel veel aangeboden. Het zal daarom moeilijk worden denk ik om er veel meer voor te krijgen dan het bod van € 100 dat er nu staat. Maar ik wil 'm wel - mits technisch in orde en optisch nog netjes (*) - van je kopen voor € 125 + € 6,50 verzendkosten (PostNL). Stuur me maar een pb als je interesse hebt.
* Dat op de Marktplaats foto niet goed te zien is.
 
Laatst gewijzigd:
Als je een SPX-990 verkoopt voor 100e (of 125e) dan doe je iets dom,niet doen dus.


Bargains wil iedereen wel scoren nietwaar!
 
Als je een SPX-990 verkoopt voor 100e (of 125e) dan doe je iets dom,niet doen dus.


Bargains wil iedereen wel scoren nietwaar!

Istie zoveel meer waard dan?
Lijkt me dan dat je weer heel lang moet wachten voor je eindelijk verkocht hebt.
 
Back
Top