AKG hoofdtelefoons voor dumpprijzen

arnomusicman

Radiation!
Lid sinds
14 december 2001
Berichten
4.271
Locatie
Zevenaar
Ik heb het idee dat er een nieuwe range AKG hoofdtelefoons aan zit te komen. Ik had net nieuwe hoofdtelefoons nodig, en zag dat her en der de AKG's gaan voor de helft van de 'oude' prijzen. Ze worden nu voor spotprijzen aangeboden bij o.a. Thomann. Daar zijn ze nog een stukje goedkoper dan bij Bax.

Bijvoorbeeld de simpele AKG K-92 bij Bax voor € 50 en bij Thomann voor € 38.
De K-271 MKII bij Bax voor € 109 en bij Thomann voor € 85. Die waren in het begin toch echt stukken duurder.
 
Nou dat geldt niet voor alle AKG's. De 712pro is nog steeds duurder dan wat ik er voor neer heb gelegd. Wellicht dat ze de onderkant van hun productline gaan vernieuwen, who knows ?
 
Nou dat geldt niet voor alle AKG's. De 712pro is nog steeds duurder dan wat ik er voor neer heb gelegd. Wellicht dat ze de onderkant van hun productline gaan vernieuwen, who knows ?

Ik heb geen idee wat je ervoor betaald hebt natuurlijk. Je kunt altijd eens tegen een super mazzeltje aanlopen.
Toch vind ik € 214 incl. BTW voor deze hoofdtelefoon in verhouding nog steeds niet duur.
 
De K-271 MKII bij Bax voor € 109 en bij Thomann voor € 85. Die waren in het begin toch echt stukken duurder.


Deze prijzen vallen nog mee. Op de site van akg, staat ie nog steeds voor $199 - €160.21.
 
Voor 119 euro heb je een Beyer DT990 Pro bij Bax trouwens. :okdan:

Afgaande op oude herinneringen, zaten de AKG's te los op mijn hoofd en die Beyer zat/zit erg goed.

FYI.
 
Back
Top