Korg D32XD en/of D16XD

G

Guest

Guest
ik zit te dubben over de aanschaf van 1 van deze 2 multitrackers, maar omdat ze niet al te lang in het programma hebben gezeten, heb ik geen goed idee van een redelijke prijs, ook vanwege de diverse uitbreidingen die er waren.

iemand een idee of misschien zelfs eentje in de aanbieding?

en zijn de uitbreidingen ook los te vinden en/of te verkopen?

het liefst zou ik een D32XD met 16 inputs aanschaffen.
 
Ben laatst bij een D32XD wezen kijken.. die kon ik voor 300 euro kopen..
Hier zat die buizen pre-amp ook in. Ik heb em laten staan.. had een redelijke portie rock en roll achter de rug zeg maar.. nogal gehavend ook..

Een tijdje daarvoor was ik net te laat voor een andere op MP. De verkoper vertelde me dat ie net opgehaald was voor 275. Er zat verder geen uitbreiding in.. maar je wilt natuurlijk zoveel mogelijk inputs.. :)

Afentoe zie je ze weleens op MP maar niet vaak, en uitbreidingen los al helemaal niet. Eigenlijk had ik die ene gewoon moeten meenemen.. maar heb al een AW4416 nu, wat ook prima werkt maar net tekort kanalen voor t mooie.... Bounce nu vaak wat tracks naar een phrase sampler als ik vol zit.. dat was een beetje de reden dat ik voor die 32 kanaals versie wilde gaan. Maar mooie recorder :)
 
Dikke kans dat Leo er al lang een gescoord heeft....en ook weer heeft weg gedaan ;)
 
Back
Top