Korg poly 61 M

Tsja, voor een defecte Polysix met batterij lekkage schade beur je al 650....
 
Ik denk I.d.d dat de M twee keer zo duur is. Op iedere 10 gewone zie je een keer een M. Denk dat tegen de tijd de M uit kwam de meesten al naar de Poly 800 en DW6000 over waren,
 
Ik denk I.d.d dat de M twee keer zo duur is. Op iedere 10 gewone zie je een keer een M. Denk dat tegen de tijd de M uit kwam de meesten al naar de Poly 800 en DW6000 over waren,

Jij ziet ze echt ? Iedere 10.. denk nog niet iedere 250
 
Aangezien ik je advertentie in gevraagd zag reageer ik ook even.. :)

Ik zou voor een gewone gaan.. Er zijn simpele midikitjes voor rond de 50-100 euro.
Het is primitieve midi wat op de M versie zit.. je bent een complete midipoort kwijt aangezien ie standaard midi ontvangt (OMNI) op alle kanalen. En het is ook niet echt duidelijk of je die OMNI uit kunt zetten... op de JX3p kun je het oplossen bv door de out op de in poort te zetten maar ik heb nog een paar bakken waar dat niet mee kan.. Als je bv een sequencer gebruikt met 2 midi out poorten, kan je maar 2 synths gescheiden aansturen ;)

Er zijn bv wel kastjes van anatek om te filteren en op 1 midi kanaal te ontvangen maar dat is bijna net zo duur dan zo een midi kitje.. :)
 
Idd, en als je een beetje van DIY houdt kun je makkelijk zelf een pic bakken en voor een paar euro een midi printje maken.
 
Back
Top