Korg MS2000

699 pond in 2000, met inflatie etc. zal dat wel destijds iets van 2000 gulden zijn geweest?

Het is echt een leuke synth, heel exotisch met die modulatie routings, 3x step sequencer, arabische tunings etc.
 
699 pond in 2000, met inflatie etc. zal dat wel destijds iets van 2000 gulden zijn geweest?

Het is echt een leuke synth, heel exotisch met die modulatie routings, 3x step sequencer, arabische tunings etc.

Heb er destijds 2200 florijnen voor betaald bij Music-house Utrecht, gebruik hem nog steeds prima va synth.
 
Ben zeer benieuwd want het is mijn eerste synth. Heb even moeten zoeken wat ik nu precies wou en de ms2000 leek me ideaal. Het was deze of een controller keyboard. Heb besloten om voor de ms2000 te gaan aangezien hier echt geluid uit komt zonder eerst de pc aan te moeten zetten.
 
Sinds zondag in mijn bezit en ik vind het een heel leuke synth. Staat is werkelijk zeer goed; synth had de laatste 6 jaar zijn winterslaap gehouden in de doos... .
Is een exemplaar met een heel laag serie nummer 0000001xx en OS was nooit geupdate dus dat heb ik gisteren direcht gedaan.
Ondertussen al wat patches ingeladen om de mogelijkheden van de synth beter te horen en je kan er inderdaad zeer leuke sounds uithalen.
Wat een verademing ten opzichte van klikken en slepen met de muis.
 
Back
Top