• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

T.K.: Yamaha CS2x en RM1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DML

LEKKERRRRRR
Lid sinds
8 december 2004
Berichten
173
Locatie
Koekange
Overbekende apparaten. Gaan in de verkoop vanwege tijdgebrek, ik kom er gewoonweg niet aan toe, helaas.
Beide apparaten verkeren in onberispelijke staat, hebben mijn zolderkamertje nog nooit verlaten. Ze worden natuurlijk geleverd met manuals, floppy, adapters, enz.

CS2x € 250,-
RM1x € 199,-

RM1x kan verzonden worden (kosten voor mij, risico voor de koper), de CS2x wordt niet verzonden. Voor beide geldt dat ik ze gratis kan bezorgen in de Randstad en Flevoland en alle plaatsen langs de route vanaf Meppel, één en ander in overleg en alleen tijdens kantooruren.

cs2x%2Brm1x.JPG
 
Misschien niet helemaal duidelijk in mijn openingspost maar ik verkoop ze omdat ik er geen tijd meer voor heb, dus GEEN ruilvoorstellen . Ja, ruilen tegen geld.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top