• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Formant Modulaire Synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
29 februari 2004
Berichten
4.476
Basisconfiguratie: 3x vco,2 x adsr,dual vca,2x vcf,1 x filterbank,commodule,triple lfo,noise generator+s/h en keyboard.
Met extra vco frontplaat en 4 oktaafs toetsenbord..900 euro
Ruil mogelijk:
zoek nog een pro one,tr 808 of een pro600..
In goede staat,erg mooi geluid met alle schemas....
mooie kans op een goede mooie formant!!

:okdan:
 

Attachments

  • formant1.jpg
    formant1.jpg
    100,5 KB · Bekeken: 33
..

..

nog veel plaats voor extra aansluitingen en modificaties.....klinkt echt heel mooi deze!!!
 

Attachments

  • formant2.jpg
    formant2.jpg
    106,9 KB · Bekeken: 31
met mooie moog style knoppen..

met mooie moog style knoppen..

:okdan:
 

Attachments

  • formant3.jpg
    formant3.jpg
    84,8 KB · Bekeken: 28
andere ruilvoorstellen..

andere ruilvoorstellen..

b.v arp oddysey,cs60,en wie weet??Ik sta voor veel open,wel liefst analoog!!
:eureka:
 
dus:

dus:

3 x vco met 6 golfvormen,incl.pwm met fm input
1 x vcf multimodefilter lpf,bpf,hpf en notch
1 x vcf 6/12/18/24db lpf en hpf
1 x rfm triple bandpassfiltermodule met resonantie
2 x envelope generator schekelbaar adsr/ar
1 x dual vca met am input en ext. input
1 x com module,equalizer en uitgangsversterker
1 x triple lfo met 3 golfvormen per lfo tegelijk beschikbaar
1 x noise,pink en white noise en sample en hold
1 x 4 oktaafstoetsenbord met portamento,fm input en pitch control\1 extra vco frontplaat
2 blank...nog ruimte voor 2 kleine(adsr,noise,vca,etc..) en 2/3 grote modules(filters/vco/delay..)


ruil met een mooie ms20 zie ik ook wel zitten....prijs is een richtprijs he! Bieden kan maar boven de 800 euro...
Als er hier niet zoveel animo is gaat ie naar ebay daar levert ie wel meer op denk ik...1200-1400 euro is daar een normale prijs voor een basisformant met toetsenbord...

:biertje:
 
liefst een leuke ruil..

liefst een leuke ruil..

maar vanaf 800 euro mag ie weg...met wat patchkabels,cv/gate toetsenbord en alle elektuurartikelen...deze klnkt echt supermooi!!!Erg vet,moog style filters en oscillators,deze synths zijn ontworpen als moog clonen met verbeteringen door de ontwerper..
Goed pitchstabiel met nog ruimte in de kast,desgewenst zet ik er ook een aparte cv/gate ingang op om hem lekker te kunnen sequencen...
Unieke klank!!Wees er snel bij voor ik me bedenk..
Evt. heb ik er een kenton pro 2 bij voor 150 euro...:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top