• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elka Synthex te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bakkei

Nieuwkomer
Lid sinds
22 oktober 2006
Berichten
8
Beste Liefhebbers,

ik heb een Elka Synthex staan (Serienr: 1062) waar ik voor mijn gevoel te weinig mee doe om hem nog langer in huis te houden. Ik sta dus op het punt deze te verkopen maar alleen als de prijs afdoende compensatie biedt voor het naderend afscheid.

Het panel is in top conditie, het houtwerk is wat beschadigd. Het apparaat werkt prima, alleen tracken twee filters het keyboard niet helemaal goed. Tijd voor een calibratiebeurtje dus! (http://www.music-service.nl/)

Het is het type met een computer interface. Deze schijnt makkelijker te midificeren te zijn.

Onderstaande foto's zijn klikbaar en niet gephotoshopped. Het apparaat staat in de omgeving van Arnhem en het bieden begint bij 1500 euro.








 
Bericht door een moderator:
verplaatst
 
Sorry, nog onbekend met het forum... Vandaar dat ik de Marktplaats afdeling niet kende.
 
Bericht door een moderator:
Het is op dit forum niet toegestaan artikelen per openbaar opbod te verkopen (zie Marktplaats FAQ), dus graag nog een duidelijker richtprijs vermelden. :)
 
Origineel geplaatst door Sly Dog
Bericht door een moderator:
Het is op dit forum niet toegestaan artikelen per openbaar opbod te verkopen (zie Marktplaats FAQ), dus graag nog een duidelijker richtprijs vermelden. :)


Prima: De richtprijs is 2000,-
 
Hallo Liefhebbers,

Aan het eind van dit weekend ga ik bepalen wie deze bak kan komen ophalen. Ben je geïnteressseerd dan kan je tot en met zondag middernacht mij nog P.M.'en of een E-mail sturen naar JorisNoordweg(apestaart)chello.nl
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top