• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Alpha Juno 2 150 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
alle toetsen werken prima, data wiel ook.

het display zou achtergrondverlichting moeten hebben (zie thread elders op het forum) maar het is onverlicht. wel goed te lezen, trouwens. als ik het niet had geweten, had ik het niet geweten.
technisch dus alles ok, optisch eigenlijk ook. wat heel kleine plekjes/krasjes, echt minimaal. (zie de foto's.)

afhalen graag, opsturen kan ook, maar voor risico van de koper (ik verpak m goed.)
 

Attachments

  • fjuno2closeleft.jpg
    fjuno2closeleft.jpg
    252,1 KB · Bekeken: 40
hier dan de foto

trouwens, juno was bijvangst, maar ik heb me toch verbaasd over de geluiden en wat er allemaal uit te halen is.
editten viel me ook niet tegen en daarvoor schijnt ook nog software beschikbaar te zijn.
 

Attachments

  • fjuno2closemid.jpg
    fjuno2closemid.jpg
    229,4 KB · Bekeken: 24
en de laatste foto

trouwens.... zit meteen te kijken naar 'fad gadget by frank tovey' 2dvd + 2cd set voor 33 euro, echte aanrader!!!!
(bedankt jan)
 

Attachments

  • fjuno2back.jpg
    fjuno2back.jpg
    310,2 KB · Bekeken: 34
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top