• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GRATIS atari monitors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
Jaja, gratis !!!!! slaaaa uuuww slag !!!!

Dit zijn danwel computerdelen MAAR de atari wordt tegenwoordig alleen nog gebruikt voor muziektoepassingen (strakke midi timing) dus lijkt het mij mogen.

Ik zag hier een tijdje terug een fervent atari gebruiker moeite gedaan hebben om er eentje te zoeken voor zijn midi studiootje, dus bij deze ..... Atari SM124 monitors. Had er nog 3 staan, 2 mogen weg. Staat onbekend maar te zien aan de potlood aantekeningen heb ik ze totdat ik naar pc overswitchte gebruikt ;)

X2LRUE3BD2QV.jpg


Komaarhalen !! Anders gaan ze naar de kringloop of stort.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top