• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Van alles (leuk om te starten)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Hi, te koop wegens upgrade en overcompleet:

Soundcard:
Creamware PowerSampler (check hier voor alle specs) + 8x8 breakout box + SFP4 licentie (+mega veel synths en FX + STS3000 Sampler,leest ook AKAI) €325,- Deze geluidskaart zit nu in m'n vorig muziek PC, deze is ook tekoop.

Muziek PC, geen rommel, top onderdelen:
P3 1,4Ghz, 512Mb RAM, Asus TUSL-2C mainboard, 64Mb NVidia Video card, volledig fluisterstil Zalman koeler + extra geluidsisolatie, erg stabiel, werkelijk nog nooit gecrashed. €500,-

Mengtafel:
Behringer MX2442 (24 kanaals vorige model) €200,-

FX:
Lexicon Alex, basic, maar wel een Lexicon €70,-
Zoom 1201, voor die vage dirty zoundz €40,-

Bieden kan ook, of alles samen voor €1000,-



Stuur me een pb of mail me
 
Re: Van alles (leuk om te starten)

Origineel geplaatst door RoonSmits
Hi, te koop wegens upgrade en overcompleet:

Soundcard:
Creamware PowerSampler (check hier voor alle specs) + 8x8 breakout box + SFP4 licentie (+mega veel synths en FX + STS3000 Sampler,leest ook AKAI) €325,- Deze geluidskaart zit nu in m'n vorig muziek PC, deze is ook tekoop.

Muziek PC, geen rommel, top onderdelen:
P3 1,4Ghz, 512Mb RAM, Asus TUSL-2C mainboard, 64Mb NVidia Video card, volledig fluisterstil Zalman koeler + extra geluidsisolatie, erg stabiel, werkelijk nog nooit gecrashed. €500,-

Mengtafel:
Behringer MX2442 (24 kanaals vorige model) €200,-

FX:
Lexicon Alex, basic, maar wel een Lexicon €70,-
Zoom 1201, voor die vage dirty zoundz €40,- -----------------> gereserveerd

Bieden kan ook, of alles samen voor €1000,-



Stuur me een pb of mail me musician@studio-sl19.com
 
De Zoom wisselt vrijdag van eigenaar, nu de rest nog.

Over de prijzen van de rest valt te praten.



Ronald
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

G
Reacties
6
Bekeken
4K
G
Back
Top