• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno-106

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Heb hier een Juno-106 staan die ik wel ff op de markt wil gooien.
Hij is technisch in 100 % goede staat pitchbend pookje was afgebroken zit een splinternieuwe op,had 1 defecte chip waar weer een goede inzit en er zijn wat slidercaps vernieuwd dankzij onze Synthhippie St.Eric (wanneer komt er nou een nationale feestdag voor deze heilige :D )

Enige minpuntje is dat er wat ''schilderstape resten'' op het rechtse hoekje zit wat ik er met geen mogelijkheid afkrijg (vraag me ook niet hoe het erop komt) maar dit gaat natuurlijk niet ten kostte van de klank ;)

Het liefst wil ik hem ruilen tegen iets van dezelfde waarde zoals een andere synth,goede FX (geen Behringer,Phonic of Zoom) en anders vraag ik er 375 € voor (ondanks de tape een ook optische 100 % Juno gaat voor 400 € weg en ik vind dat er door de tape wel 25 € afmag) met een middagje krabben zul je het er misschien wel ver afkrijgen.

Heb helaas geen foto en heb mijn Digitale fotodinges in de auto op de zaak liggen dus helaas...
 
Heb hier op het forum nog meer te koop staan en een combiruil kan dus ook voor Sampler,Goede FX,Synth etc.etc.
 
Drumcomputer of in goede staat zijnde Technics SL1200/1210 mag ook (evt. bijbetaling van uwen zijde)
 
ff met het rechterbeen.....

SCHUP !

Goed bod of ruil mag ook
 
Kom op mensen helemaal NIEMAND zin in deze heerlijke klassieker (anders houd ik hem lekker zelf)
 
Volgens mij is het niet meer in om vette bakken te kopen.....:gaap:
 
OF iedereen heeft al een 106
Maar goed hier ff een fotootje zie je meteen wat ik bedoel met die tape...
Dus doe maar een bod of nog beter een goed ruilvoorstel!
 

Attachments

  • dsc01188.jpg
    dsc01188.jpg
    273,9 KB · Bekeken: 67
Gooi maar dicht ! Ik ga mee met C738 de mensen hebben liever een VA
(waar zijn die puristen die tenminste smaak hebben gebleven) :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top