• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mijn waldorf Q keys ruilen tegen jou machinedrum!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

maarten

Stamgast
Lid sinds
8 juni 2003
Berichten
137
Locatie
nvt
beste leden,


heb net een virus c aangeschaft(blijkt er net een nieuwe virus serie uit te komen.....wat kan een mens toch een pech hebben!!!:confused: ) en daarom mag mijn waldorf Q de deur uit omdat 2 synths voor mij een beetje overbodig is.

DUS BIJ DEZE....................................................


in de aanbieding: mijn waldorf Q keys (geleversie) met extra soundsets tegen een goed werkende en uitziende machinedrum met een kleine bijbetaling van jou kant....hoeveel ???? doe een reele bijbetaling en u bent de nieuwe eigenaar!!:D

gr maarten
 
Last edited by a moderator:
Heren en dames nog steeds niemand die zijn Machinedrum wenst te ruilen tegen een schitterende Waldorf Q keys???

kom kom mensen:D
 
en hooooooooooooplakkeeeeeeee weer bovenaan t lijstje:D

wil toch erg graag die machinedrum.....kom liebe leute

:peukie:
 
VANAF NU OOK TE KOOP!!!!

VANAF NU OOK TE KOOP!!!!

ok niemand blijkbaar die zn machinedrum wil ruilen dus het volgende.......



BIJ DEZE BIED IK HEM TE KOOP AAN MET EEN VRAAGPRIJS VAN 1150 EUR INCL 2 EXTRA SOUNDSETS VAN OA MANUEL SCHLEIS.


DE EERSTE DIE EEN SERIEUS BOD DOET IS DE NIEUWE EIGENAAR :D !!!!!!!!!!
 
Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top