• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

synth's synth's & nog eens synth's te koop...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Samplicity

Stamgast
Lid sinds
21 augustus 2003
Berichten
147
i.v.m. het vernieuwen van mijn setup doe ik het volgende weg. EN LET OP HET ZIJN VRAAGPRIJZEN! Dus geen reacties via mail of pb met betrekking tot de genoemde prijzen. ALLEEN REAGEREN als je echt geinteresseerd bent en doe dan een voorstel...Geen ruil...just cash i.v.m het betalen van mijn nieuwe spul:

- Clavia Nord Lead 2 met prof. flightcase en originele Clavia pcmcia card euro 940
- Clavia Nord ELectro 2/73 euro 1750
- Korg Prophecy euro 500
- Korg Triton Studio 76 met CD-writer euro 3250
- Roland JD-800 met cards euro 850
- Roland JD-990 euro 550 (eventueel met Vintage exp tegen meerprijs)
- TC Electronic D-Two euro 400
- TC Electronic G-Force met G-card euro 1200
- EMU E-Synth Ultra met 128mb en extra analoge outs euro 950
- Fender Rhodes stage 73 MKI 1250


grtz
 
effe een maandag ochtend schopje...en nogmaals, ik ben de moeilijkste niet dus ben je geinteresseerd mail of PB me maar! groetjes
 
schop, nogmaals ben je geinteresseerd mail of pb me maar, dan hebben we het over de prijs...
 
kick...Nord is gereserveerd...

Triton mag iets naar beneden qua prijs...

De rest laat maar weten!
 
Nord Lead is verkocht!

Optie op de JD-990 incl Expansionboard, maar blijf bieden of mailen, tegenwoordig weet je niets meer zeker...
 
-Nord Lead 2 verkocht(met opties!)
-JD-990 zo goed als...anders laat ik het weten...

-Korg Triton Studio Pro 76 gaat naar: 2999,00 euro's!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top