• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg 05R/W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Musiquence

Midioot
Lid sinds
16 december 2002
Berichten
761
Locatie
Woerden
Eigenlijk best een leuke synth-module. Klinkt ook okay. Half 19" en zo goed als nieuw.

Altijd in niet-roker studio gebruikt... alhoewel, gebruikt. Heel vaak heb ik 'm ook niet gebruikt.

Mag weg voor 150 euro.

Ik sta altijd open voor een leuk ruilvoorstel. Ik ben nog op zoek naar wat leuk effectenspul, maar een leuke synth gaat er ook altijd in! :D
 
:eureka: Ik wil 'm ook best ruilen tegen een:

- Alesis 3630 of soortgelijke compressor
- Roland A-880
- Synthesizer (liefst analoog, liefst wel met midi) :D
- Effectendingetje
- TR-909 of TR-808 :engel:

Doe gerust een voorstel... als het interessant genoeg is, komen we er altijd uit, al dan niet met bijbetaling van mijn kant! :okdan:

Omdat ik een dikke-aso-en-hij-rijdt-toch-gratis-want-de-baas-betaalt-leasebak heb, kom ik wel langs. :yamaha:

Zo... nu eerst een :biertje:
 
Damn... weet wel dat 'ie niet zo populair is... maar dat er echt HELEMAAL NIEMAND heeft gereageerd had ik niet verwacht.

Ik heb destijds deze module nieuw gekocht (heb het bonnetje er nog wel van als bewijs... en nee, er zit geen garantie meer op ;)) en toen kostte 'ie zo'n 1700 gulden!

Hij hangt me niet in de weg en zou alleen maar weg gaan omdat ik flink wat andere gear heb gekocht en de centen daar voor zou kunnen gebruiken... DUSSSS... alleen deze week nog te koop, anders blijft 'ie mij fijn gezelschap houden!
 
Bij gebrek aan interesse mag 'ie op :slotje:

Hij hangt bji mij niet in de weg en ik ga 'm niet voor niks weggeven... :frons:

Dusss... dicht 'r mee! :slotje: :slotje: :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top