• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse flightcases voor het grotere keyboard.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lei

"Music Is The Best"
Lid sinds
3 juni 2008
Berichten
408
Locatie
almere
Te koop, omdat ze vreselijk in de weg staan: enkele mooie en soms wat minder mooie flightcases voor de grotere modellen.



1. Foto 1 en 2. Kunststof (SKB). Deksel kan er niet af. Binnenmaten 146 x 38,5 x 15. Is met bijgevoegd materiaal kleiner te maken. Paar keer gebruikt. Met wieltjes en slot. Ik had er een Roland A-88 in. €50

2. Foto 3 en 4. Ook weinig gebruikt. Hout. Met wieltjes. Deksel kan er niet af. Binnenmaten 133 x 43 x 18. Is met bijgevoegd materiaal kleiner te maken. Helaas enkele lelijke krassen. Ik had er een Roland Jupiter 80 in. €50

3. Foto 5 en 6. Nog vrij mooi. Hout. Geen wieltjes, wel handige extra grepen aan boven en onderkant. Deksel kan er af. Binnenmaten 120 x 38 x 15. Ik had er een Korg M3-7 in. €30

4. Foto 7 en 8. Niet meer zo mooi.....Wel met wieltjes. Deksel kan er niet af. Hout. Binnenmaten 124 x 41 x 14. ik had er een Yamaha Motif XF7 in. €10

5. Foto 9 en 10. Kleintje, voor kabels en pedalen en zo. Deksel kan er niet af. Binnenmaten 61 x 39 x 22. €10

Allemaal tegelijk kopen? €100

Je ziet het, erg lage prijzen, maar ze moeten binnen enkele dagen weg.

Graag NIET reageren als je daarna toch niets meer van je laat horen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top