• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland mks80 + mpg80

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roller Ball

Ingeburgerd
Lid sinds
4 november 2004
Berichten
25
Bij deze bied ik mijn mks80 + mpg80 te koop aan. Richtprijs is € 1.550,00.

Ik verkoop hem omdat ik hem eigenlijk niet nodig heb. Het is een ontzettend mooie synth met veel power... Een beetje synthkenner hoef ik eigenlijk niets te vertellen.

Stuur maar even een mailtje (of p.b. maar liefst mail) als je serieuze interesse hebt.
 
Nog wat meer info:

De mks80 betreft de CEM versie. Eproms met het laatst OS worden meegeleverd.

Module en programmer worden niet los van elkaar verkocht.

De mks80 is een 110v model, maar de 220v converter hoort er uiteraard bij.

Een originele niet gekopieerde manual van de mks80 zit er bij.

Zowel module als programmer verkeren in goede staat. De mks80 heeft wat lichte racksporen, maar dat lijkt me normaal voor een (oudere) module. In een rack zie je hier niet veel meer van. De mpg80 ziet er erg goed uit.

Van de mpg is de vco-mixer knop door de vorige eigenaar vervangen en werkt verder prima.

Ik verzend hem niet, dus alleen ophalen.
 
Schop!

Ik ben eventueel in voor een ruil tegen een Studio Electronics SE1-X + bijbetaling van jouw kant, maar alleen als die in goede staat verkeert.
 
Kick!!

Foto's van het setje kan ik altijd regelen, maar alleen als je serieuze interesse hebt. Ik ga niet voor de kat z'n k*t aan het werk natuurlijk :D
 
Okay, voorlopig blijft de mks80 hier. Ik vind hem te mooi om hem op dit moment verkopen. Er was slechts één persoon met interesse, maargoed.. ik had hier ook geen haast mee. Geen verkoop wegens financiële problemen, dus geen stuntprijzen :D

Hier kan een :slotje: op.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top