• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland Juno 6 incl originele Roland flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn oude trouwe Juno 6, vanwege te weinig gebruik. Hij ziet er nog heel erg goed uit, geen krasjes oid, alleen maar in rookvrije studio gebruikt, en inclusief originele Roland harde flightcase.

Alles werkt, enige puntje van aandacht is dat de volume knop wat kraakt als je eraan draait.

Ik wil em graag "onder vrienden" een nieuw baasje geven, daarom plaats ik em eerst hier om te kijken of er interesse is, voordat hij op MP/eBay/Reverb gaat. Ik doe ook 200 euro van de huidige gangbare marktprijs af omdat hij wel een revisietje verdiend heeft.

Prijs dus 1500 euro.

Te bezichtigen en beluisteren in Utrecht (stad), ik verzend niet.

grt. Olaf

IMG_3283.jpg

IMG_3284.jpg

IMG_3289.jpg

IMG_3290.jpg

IMG_3291.jpg

IMG_3292.jpg

IMG_3293.jpg

IMG_3294.jpg

IMG_3295.jpg
 
Kan op slot, is verkocht aan forumlid!

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top