• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Met pijn in het hart: Juno 106

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.105
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Na veel wikken en wegen ga ik het dan toch hier zetten:

Ik bied mijn juno 106 aan, samen met flightcase

De Juno heeft problemen met één stem. Dit jaar nog heeft saint-eric twee andere stemmen en een filter chip vervangen.

Ik gebruik de juno te weinig en weet zeker dat iemand anders er erg blij mee kan zijn.

De juno is verder in perfecte staat, geen beschadigingen, er zit alleen een stickertje op van de muziekwinkel waar deze jaren geleden is gekocht.

Eigenlijk wil ik em alleen ruilen, prijs hoeft dus niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld een Waldorf micro-q of een wavestation A/D. Andere soortgelijke kastjes zijn ook leuk. Bijbetaling is ook allemaal mogelijk.

Eventueel kan ik ook een foto posten, maar ben nu op mijn werk dus nu gaat dat moeilijk.
 
Re: Met pijn in het hart: Juno 106

Origineel geplaatst door dsil

Eigenlijk wil ik em alleen ruilen, prijs hoeft dus niet. Mijn voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld een Waldorf micro-q of een wavestation A/D. Andere soortgelijke kastjes zijn ook leuk. Bijbetaling is ook allemaal mogelijk. kiek maer
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top